به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، مهندس حسن ساسانی به منظور پاسخگویی مستقیم به سئوالات و درخواست های مطرح شده از سوی مردم استان، امروز بیست و هشتم شهریورماه در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان در این خصوص توضیح داد: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اصفهان، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به همراه رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد این شرکت در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت و پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم بودند.
وی تعداد تماس های تلفنی را 17 مورد ذکر کرد و افزود: اغلب تماس ها مربوط مجوز برداشت آب، درخواستهای جابجایی چاه و موارد مرتبط با منابع آب از اقصی نقاط استان اصفهان شامل شهرستانهای اصفهان، اردستان، گلپایگان، فلاورجان، تیران، مبارکه، فریدونشهر، آران و بیدگل و کوهپایه بود.
مهندس محمد شفائی، با تقدیر از مدیرکل محترم مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای ارتباط و تعامل دو طرفه مسئولان و مردم خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط مردمی 3848 آب منطقه ای اصفهان نیز یکی از راههای ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت است و مردم می توانند در سراسر استان از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه و ... را مطرح کنند.