دکتر مسعود میر محمد صادقی به همراه معاون حفاظت و بهره برداری ، رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان به منظور پاسخگویی مستقیم به سئوالات و درخواست های مطرح شده از سوی مردم استان همزمان با اولین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق ، یکم تیر ماه ، در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت.
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان در این خصوص گفت: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اصفهان، مدیر عامل این شرکت در مرکز ارتباط مردمی استانداری اصفهان حضور یافت و پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم بود.
مهندس محمد شفائی ، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان با تقدیر از مدیرکل محترم مدیریت عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری جهت فراهم کردن بسترهای لازم برای این اقدام بیان کرد: به منظور اثربخشی بیشتر به همه مردم استان اصفهان از طریق ارسال پیامک، کانال خبری روابط عمومی در فضای مجازی، اطلاع رسانی گسترده ای انجام شد.
شفائی مرکز ارتباط مردمی 3848 را نیز یکی از راههای ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند در سراسر استان از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل حفاری ، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه ، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه را مطرح کنند.
وی خاطر نشان کرد : ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری ، برداشت غیر مجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری ، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت ، نگهداری ، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگرخدمات سامانه تلفنی 3848 است.