از یکم مهرماه ؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، به منظور تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت، در نشست نمایندگان شرکت آب منطقه ای اصفهان و مدیر عامل و نمایندگان دفاتر پیشخوان هشتم شهریورماه، اعلام شد : سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین "ساماب" از یکم مهرماه سال جاری با هدف ارتقای عملکرد حفاظت و بهره برداری و تسهیل فرایندها در14 شهرستان استان اصفهان شامل کوهپایه ، سجزی ، تودشک، نیک آباد ، محمدآباد ، نصرآباد، اصفهان، قهجاورستان، بهارستان، زیار، حسن اباد، ورزنه، هرند و اژیه اجرایی می شود .
از مهمترین اهداف این طرح می توان به حذف فرایندهای بررسی کاغذی پرونده ها و الکترونیکی شدن کلیه فرایندها، علاوه بر تسریع در انجام فرایندهای حفاظت و بهره برداری اشاره نمود که موجب ساماندهی، نظم و انضباط، کاهش تخلفات و قابل رصد بودن عملکرد کاربران توسط کاربران ستادی و همچنین شرکت مدیریت منابع آب ایران اشاره نمود.
بر اساس بند پ ماده 47 قانون برنامه ششم و نیز برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری، با هدف تسهیل وارائه خدمات،کاهش میزان مراجعات مردم و مشترکین به اداره ها و در نهایت کاهش هزینه های سفر برای اخذ خدمت به مشترکین آب منطقه ای اصفهان با انعقاد تفاهم نامه ، از تاریخ یکم مهرماه،این خدمات به مشترکین در بخش آب زیرزمینی از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم استان در شهرهای یاد شده ارائه می شود.