راهبرد مشارکت های عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان
شرکت آب منطقه ای اصفهان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای اصفهان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای اصفهان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
می توانید دیدگاه خود را از طریق درگاه و سامانه میز خدمت الکترونیکی که آدرس دسترسی آن بروی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی تماس با شرکت به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت اداره مرکزی به این شرکت انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم
می توانید از طریق منوی اسامی و تماس با مدیران دستگاه و سامانه ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.
خدمات الکترونیکی شرکت آب منطقه ای اصفهان به صورت الکترونیکی در سایت به آدرس www.esrw.ir ارائه شده است.